I ❤ Anime

معرفی انیمه Uta no prince sama

انیمه اوتا نو پرینس ساما یا پرنس موسیقی با چهار فصل 13 قسمتی در ژانر های کمدی، رومنس، موسیقیایی و آیدول اکران شده است. چهار فصل این انیمه با نام های

 (پرنس موسیقی هزار درصد عشق جدی)

Uta no☆Prince-sama♪ Maji LOVE 1000%

 (پرنس موسیقی دو هزار درصد عشق جدی)

Uta no☆Prince-sama♪ Maji LOVE 2000%

 (پرنس موسیقی شورش عشق جدی)

Uta no☆Prince-sama♪ Maji LOVE Revolution

 (پرنس موسیقی ستاره افسانه عشق جدی)

Uta no☆Prince-sama♪ Maji LOVE Legend Star

همگی در مورد دختری با استعداد فوق العاده در آهنگ سازی به نام "هاروکا نانامی" است که در دبیرستان موسیقی "شاینینگ" قبول میشود. وی پس از آشنا شدن با "ایچینوسه توکیا" معروف به هایاتو ، ایتوکی اوتویا ، شو کوروسو ، ماساتو هیجیریکاوا ، ناتسوکی شینومیا ، جینگوجی رن در فصل اول این انیمه تصمیم به تشکیل گروه موسیقی به نام Starish را میگیرد که این گروه شش نفره با اضافه شدن آیجیما سشیل در فصل دوم تبدیل به هفت نفر میشود.

 این انیمه رو به تمام دوستداران موسیقی ژآپنی پیشنهاد میکنم میکنم ^_^

برای آشنا شدن بقیه گروه های این اینمه به ادامه مطلب برید.


1-ST★RISH
2-Quartet Night

3-HE★VENS

گروه اعضای گروه(از چپ به راست)

ST★RISH
ستاره ای

1-Natsuki Shinomiya ناتسوکی شینومیا
2-Tokiya Ichinose ایچینوسه توکیا
3-Cecil Aijima آیجیما سشیل
4-Ren Jinguji جینگوجی رن
5-Otoya Ittoki ایتوکی اوتویا

6-Syo Kurusu شو کوروسو
7-Masato Hijirikawa ماساتو هیجیریکاوا


http://orig07.deviantart.net/6c9f/f/2013/269/3/a/starish_screenshots_by_ng9-d6nynwr.jpg


Quartet Night
شب چهار گانه
اعضای گروه(از چپ به راست)


1-Reiji Kotobuki کتوبوکی رجی
2-Ranmaru Kurosaki کروساکی رانمارو
3- Ai Mikaze آی میکازه
4-
Camus کامیوس




HE★VENS
بهشت ها
1-
Yamato Hyuga یاماتو هیوگا
2-
Eiji Otori ایجی اوتوری
3-
Shion Amakusa شیون آماکوسا
4-Kiryuin Van کیروئین وان
5-Ēichi Ōtori ایچی اوتوری
6-Nagi Mikado ناگی میکادو
7-Kira Sumeragi کیرا سومراگی

https://www.uplooder.net/img/image/41/3733102b27557f8cb29570204bc1458a/6c84ace83ddfc8bc35803586b18224901bd91db7-hq.jpg

ببین من ی سری سوال دارم.مثلا وقتی میخام انیمه دان کنم با کدوم یک از این کیفیت ها باشه؟و زمانی که انیمه دان میکنم زیرنویس داره یا جدا از اونه؟؟؟ زیرنویس رو از کجا دان کنم؟
سوال اول
بستگی داره اویل.باید ببینی چ جور اوتاکویی ای هستی. دوست داری از انیمه دیدن لذت ببری یا فقط میخوای انیمه ببینی تا سریع تموم بشند و وقتتو پر کنند. (البته من افراد گزینه دو رو دیگه اوتاکویی حساب نمیکنم)من خودم به شخصه از انیمه ها لذت میبرم.کیفیت هاشون به ترتیب
480
720
HD
Blue ray
اگه میخوای با کیفیت ببینی لازم نیست حتما اچی دی یا بلو ری ببینی. 720 کیفیت بسیار عالی ای برای انیمه دیدنه.
بازم خود دانی (البته به سرعت نت و حجمتم بستگی داره :دی)
 ________
  سوال دوم
بعضی انیمه ها هارد ساب اند . ینی چی؟ ینی اینکه زیر نویس روی خودشون هست مثل بونگو استرای داگزی ک به منم دادی.
من پیشنهاد میکنم هارد ساب دان نکنی.اگه هم خواستی با هارد ساب انگیلیسی دان کن. چون هاد ساب فارسی یکم توی ذوق آدم میزنه
 ________
  سوال سوم
اسم انیمه (به انگیلیسی)به همراه فصلش (مثلا من میخوام زیر نویس فصل دوم انیمه توکیو غولو بگیریم توی نت میزنم : زیر نویس فارسی انیمه Tokyo Ghoul فصل دوم) رو سرچ کن. انواع سایت ها رو میاره. هر کدومو دوست داشتی باز کن و زیر نویسشو دان کن . معمولا زیر نویس ها رو توی فایل Zip میزارند. نرم افزار وین رر رو داری؟ اونی ک عکس چند تا کتاب بنفشه. اگه میخوای ببینی داری یا نه روی یه فایلی کلیک راست کن باید توی گزینه های راست کلیکت عکس همون چند تا کتاب باشه. وقتی دانلود کردی فایلت میره توی قسمت
 My Documents توی فولدر Downloads
کلیک راست میکنی و گزینه Extract Here رو میزنی. (یادت باشه وقتی خواستی دان کنی حتما دقت کنی اگه فایلت رمز داره رمزشو گم نکنی. وگرنه فایل برات باز نمیشه)
AP زیر نویس انیمه های مختلفو داره.کار گروه های خودمونم هست (حمایت از تولید ملی :دی)
اگه هم خیلی گشتی و نتونستی زیر نویس ی انیمه رو پیدا کنی بهم بگو تا واست پیدا کنم
سوالی هست؟

بابا تو که میدونی من میخام کجا دان کنم
بااااالاااااترین کیفیت و بهترین؟؟؟
ــــــــــــــــــــــــــــــ
خب بعد توی AP خودش مینویسه کدوماشون زیرنویس داره؟
آها.... اوه اوه
بالا ترین کیفیت بلو ری هم فول اچ دی هم بسی عالیه.
اما فکر نکنم انیمه های سریالی رو بتونی بلو ری یا فول اچ دیگیر بیاری
همون 729 بهتره
آره دیگه
خودش نوشته هاد سابه یا نه. چون سرور ها چند بار عوض شده برو صفحات آخر تاپیک اون انیمه ای ک میخوای دان کنی. مدیر تیم دانلود لینک های جدید رو توی ی لینک گذاشته.همه پشت سر هم
پس فک کردی مرض دارم؟ :دی
فقط نمیدونم چی دانلود کنم؟
در حال پخش یا پایان یافته؟
در حال پخش عمرا !
من ی غلطی کردم سیزن دو اسرافیل رو در حال پخش دیدم جونم هر هفته داشت بالا میومد از استرس
پایان یافته دان کن :دی
البته چون سریال کره ای هم دوست داری دان کن
خب پایان یافته چی دان کنم؟؟؟ :دی
ای پی رو زیرو رو کن میفهمی :دی
بچه من وقت ندارم که :دی
فقط شبا میخام زود دان کنم
جیــــــــــــــــــــغغغغغ
:دی خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan