I ❤ Anime

تا حالا این حسو داشتید؟

https://www.uplooder.net/img/image/100/3dd53a336160537d5b20206176b34d1d/(17).jpg

میتونستم الان توی خونه انیمه ببینم.

این یکی از احساساتیه که خیلی از ما اوتاکویی ها تا حالا احساسش کردیم

خیلی باحاله
اوهوم
حسه باحالیه ؟
نفرت انگیزه ... از این حس متنفرم :|
بابا عکس باحاااله 
خودش که حس بدیه
آها...خب واضح حرف بزن هاکو چان :دی
میخواستم به آکابانه بگم بیاد ترورت کنه :دی
خوب شد گفتی :دی
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟@_@
اکابانه کیه؟؟؟؟؟
ترووووور؟؟؟؟؟؟
یااااا خدااااااااا:-[
خودت میدونی کیه :دی
تو کلاس درس ترور؟؟؟؟
مو قرمزه؟؟؟؟
من که کاری نکردم... T_T
آره دیگه آکابانه
خب هیچی از خیرت گذشتم :دی
خخخخخخ
افرین
اگه منو ترور کنی انجمنم میاد میبرتت :دی
عمرا :دی
آیهارا توی تیمه منه :دی
:((
من تیم نداااارم
تیم چی ؟ O_o
دقیقاً 👌😑
وایییییی
حس خیلی مضخرفیه !!!! من توی چنین لحظاتی از همه دنیا بدم میاد...😖
اصلا امکان نداره اتفاق نیفتاده باشه T_T خیلی حس بدی احساس تنفر بهم دست میده بعدا که نمیفهمم از کی احساس تنفر گرفتم میخوام  سرمو بکوبم به دیوار >_<
دقیییییییییییییییییییییییییییییییییقا :|
برای تو تاحالا پیش اومده؟ مثلا توی جشن مهمونی هستی با اینکه خیلی بهت خوش میگذره اما بخشی از فکرت تو انیمه هست واینکه میدونی میری خونه میتونی انیمه مورد علاقه ات رو ببینی این تورو شاد میکنه نه؟ 
اره .... همه اوتاکو های واقعی چنین احساسی دارند ! 
واسه من توی مهمونی های عید خیلی این‌حس ب وجود میاد
برای من هر موقعی که تو مهمونی ام یا تو عروسی و جاها دیگه خیلی حس عجیبی باحالیه 
با حااااال ؟! واسه من بیشتر درد آوره ... :(
برای من هر موقعی که تو مهمونی ام یا تو عروسی و جاها دیگه خیلی حس عجیبی باحالیه 
من یه همچین حسیو تو مهمونی یا مسافرت مخصوصا دارم ... چون تو مسافرت نمیتونم انیمه ببینم واسه همین از مسافرت متنفرم کلا جایی که نتونم انیمه ایی رو که براش برنامه ریختمو ببینم ازش متنفرم  ... من اعصابم وحشتناک خراب میشه جوری که پاچه ی هر فردیو نزدیکمه میگیرم خخخ ... چون مطابقه برنامم پیش نرفتم
مثه خودمی ... البته همه اوتاکو ها همینطورن
ولی من کلا از مهمون و مهمونی رفتن متنفرم ..... دقیقا ... اگه چیزی یا کسی مانع انیمه دیدنم بشه دیگه نمیشه کنترلم کرد
حس مزخرفیه :|
ازین قضیه متنفرم -__-
منم :/
از این عکس های بیانگر احساسات اوتاکویی بازم بزار 
اوکی
واااااااااااااااییییییی پس این حس مشترک بین همه اوتاکوهاس ^^
خیلی خوشحالم که تنها نیستم ... اخه همش با مامان و بابام سر این موضوع مشکل دارم :/
وقتی بیرونم حساب میکنم چقدر میتونستم انیمه ببینم
یا وقتایی که با نت انیمه دان نمیکنم بعدش هی میشینم و فک میکنم
میتونستم فلان انیمه رو ببینم -_-
چقدر خوبه تهنا نیستما
بله احساس مشترکه !
من واسه همین از مهمونی رفتن و اینا بدم میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan