I ❤ Anime

معرفی انیمه Kuroko no Basuke

http://www.uplooder.net/img/image/68/59ef8ce85635919665ca158349ba4754/(2).png
 
 

انیمه بسکتبال کوروکو « Kuroko no Basuke » انیمه ای پایان یافته با ژانر های ورزشی، کمدی و درام میباشد که تا کنون 3 فصل 25 قسمتی آن اکران شده است. داستان این انیمه در مورد پسری با جثه ای کوچک، موها و چشم هایی به رنگ آبی کم رنگ به نام کوروکو تتسویا"Tetsuya Kuroko " است که به تیم بسکتبال مدرسه سیرین میپیوندد و در آنجا با شخصی به اسم کاگامی تایگا" Kagami Taiga " آشنا میشود . کورکو که در گذشته عضو تیمی افسانه ای به نام " نسل معجزه " بوده تصمیم میگیرد که نقش سایه ای برای کاگامی را داشته باشد و تیم سیرین را تبدیل به بهترین تیم ژاپن بکند و تمام اعضای نسل معجزه را شکست بدهد. اما پسری مثل کوروکو چطور میتواند هم تیمی های قدرتمند گذشته اش را شکست بدهد؟ در این راه چه برد و باخت هایی منتظر اوست؟ آیا تیم سیرین میتواند بهترین تیم ژاپن شود ؟

 

انیمه ای فوق العاده زیبا همراه با اشک و لبخند و قدرت های حیرت آور بسکتبال . این انیمه رو حتما ببینید مخصوصا اگه ژانر ورزشی دوست دارید. از انیمه های محبوب ورزشی دنیاست!

 

تصاویر اعضای نسل معجزه در ادامه مطلب ... ^_^

 

 

 

 

اعضای نسل معجزه

 

کاپیتان تیم : Akashi Seijuro

آکاشی سیجیرو

 

 

 
 
 

ایس تیم : Aomine Daiki

آئومینه دایکی


 

 

سنتر تیم : Atsushi Murasakibara

آتسوشی موراساکیبارا

 

شوتر تیم : Midorima Shintaro

میدوریما شینتارو

 

 

کپی گر تیم : Kise Ryota

کیسه ریوتا

 

پاسر تیم : Kuroko Tetsuya

کوروکو تتسویا

 

من تازه شروع کردم ولی خوبههه
خوبه؟
ینی جدا این کلمه میتونه این انیمه رو توصیف کنه؟
کورکو نو باسکه اصلا معرکه اس...محشره
دیوانه کننده اس...اصلا هیچی نمیتونه این انیمه رو توصیف کنه !
بابا من اولشم 
ایپیزود چندی؟
دو :دی
خسته نباشی پهلوان :دی
سلامت باشی 
اونقدر خستم :-!
نچ نچ دو تا ایپیزود دیدی خسته شدی؟
مگه میشه آدم از این انیمه خسته شه؟
ای بابا
من هرچی میگم توی چیزی میگی
هیچی نمیتونم بگم که :دی
:دی
این انیمه فوق العاده است جزع بهترین انیمه های دنیا برای من شد اللخصوص کوروکو که خیلییییییی خوشگل و بامزست بعد از کوروکو هم میدوریما و تاکاعو و کاگامی اعومینه هم خیللیی باحاله همشونو خیلی دوست دارم اما کوروکو بیشتر 
واقعا انیمه فوق العاده ایه ! جزو بهترین انیمه های ورزشی هم شناخته شده .
من دیوونه آئومینه و آکاشی ام و کیسه ام !
اصن فوووووووق العاده ان
واو پس شماهم اکاشی رو دوست دارید منم عاشق کوروکو و اکاشی و کیسه ام طرفدار های کوروکو و اکاشی خیلی زیادن 
آکاشی فوووووووق العاده اس !
عاشق جمله هاشمXD
اما من نمیدونم چرا از دوبله گر شخصیت یاتو یا ایزایا یا کاشی که همشون یکی اند خوشم نمیاد صداش جوریه که به دل من ننشست البته اگه ناراحت نمیشید بیشتر از دوبله گر هایی که صداشون رو میتونند مطابق شخصیت انیمه غراربدن خوشم میاد^_^ مثل دوبله گر ارن که واقعا عاشق صداشم هر شخصیتی که بهش داده میشه رو فوق العاده دوبله میکنه منظورم این نیست که دوبله گر کاشی بده منظورم اینه که دوبله گرش همیشه با یکنوع حالت دوبله میکنه اما دوبله گر ارن تنوع صداش محشرههههه یا حتی دوبله گر شیزو به خاطر اینکه میتونه هر بار که بخواد صداشون ببره بالا و ببره پایین که خیلی دوستش دارم اما اینم بگم که واقعا دوبله گر یاتو صدای یاتو رو خیلی پر تنوع و زیبا ددوبله کرده بود البته اگه نظرم شما رو ناراحت میکنه شرمنده 
نه برای چی ناراحت بشم ! اما ب نظرم ... مثلا یاتو و ایزایا شخصیت شوخ و بازی گوشی دارن اما اکاشی شخصیت جدی ای داره . وقتی به صدای یاتو توی نوراگامی دقت کنی متوجه صدای شیطنت آمیزش میشی اما وقتی جدی میشه مخصوصا تو فصل دو کاملا تفاوت لحنش احساس میشه . 
برای کاراکتری مثل اکاشی ک جدی و با ابهت صحبت میکنه مطمعنا نباید صدای دوبلر توش شوخی داشته باشه و باید کاملا جدی باشه . دوبلر یاتو کاملا ثابت کرد که میتونه هم صداهای جدی ای مثل اکاشی یا ترافالگار از وان پیس رو در بیاره چ هم صدا های پر فراز و نشیبی که همش افت و خیز دارن. 
ینی در کل اینکه من نظرم کاملا مخالف نظر شماس. به نظرم دوبلور یاتو تو در اوردن صدای های مختلف که متناسب با شخصیت کاراکتر ها باشن خیلی استاده ... البته این نظر منه .
نظر شما بسیار برای من محترمه ^_^ نظرتون در مورد دوبله گر شخصیت یوکینه چیه؟
دوبلور یوکینه همون دوبلور ارنه دیگه ؟! وواه ! کارش درسته ... صداش فوق العاده اس ^^
نابود لحظه هاییم که ارن تو اتک آن تایتان میگه من همه غول ها رو تیکه تیکه میکنم ... اصن اون لحظه ها اوووج صداشه^^
توی نوراگامی هم همینطور ! واقعا دوبلور مناسبی واسه یوکینه انتخاب کردن . دوبلورش خیلی خوب میتونه صداشو با شخصیت کاراکتر وقف بده .
راستی متوجه ی موضوع جالب شدی ؟
هیروشی کامیا یا همون دوبلور یاتو ، دوبلور لیوای هم هست
دوبلور یوکینه هم دوبلور ارنه !
خخخخخ
تو هر دو تا انیمه این دو تا دوبلور ، صداگذار کاراکترای اصلی اند که بهم مربوط هم هستن !
ترکیب خیلی جالبی ان ^^
بله متوجه شدم^_^ کلا این دو تا دوبله گر خیلی انیمه هارو زیبادوبله میکنن خیلی از انیمه های دیگرهم دوبله کردن که من درست یادم نیست مثلا دوبله گر یاتو دوبله گر گارکی توی کارناوال یا توی انیمه سک های ولگرد بانگو هم دوبله گر شخصیتی بود که من اسمش درست یادم نیست دوبله گر یوکینه هم دوبله گر انیمه باکارامون و دوبله گر شخصیت کاناتو در عاشقان شیطانی هستش و دوبله گر هزار تا انیمه ی دیگه :-) یک سوال اسم دوبله گر یوکینه چی هست؟ 
یوکی کاجی Yūki Kaji
دوبلور ملیوداس از هفت گناه مرگبار و کنما از هایکیو و فینیان از خادم سیاه و کو مابوچی از سواری در بهار آبی و آیاتو از توکیو غول و عشششقم کورو از سرومپ هم هست . ازش انیمه زیاد دیدم ... دوبلور خیلی کاربلدیه ! فوق العاده اس .
دوبلود ایس از فاینال فانتزی نوع صفر و هوپ از فاینال فانتزی سیزده هم هست .
شوخی میکنییییییی؟ دوبله گره ایاتوووووو؟ واقعا؟ کورو؟ نههههه o_o"  وای دارم بیشتر عاشقش میشم ( بقیه رو میدونستم اما این دوتا رو نمیدونستم واااای خدا جون یکی منو بگیرهههههه  نمیدونم چرا اکثر شخصیت هایی که این دوبله گر دوبله میکنه شخصیت مورد علاقه من هستش دقیقا @_@ من برم دوباره توکیو غول ببینم یکم دقت کنم 
خخخخ ... آره امشب لیست تمام کاراکترهایی ک دوبله کرده رو میزارم تو وبم 
واااای یک دنیا تشکر هونتونی اریگاتو گزایماس ^_^
واااای یک دنیا تشکر هونتونی اریگاتو گزایماس ^_^
:) دوی داشیماشته 
واقعاًً این انیمه هیجانى هست اما من از فصل اول قسمت ٢٠ رو نتونستم ببینم هى برام پیام مى آمد که این ویدیو قابل بخش نیست تازه از سایت نماشا میدیدم تروخدا بهم یک سایت خوب معرفى کنید دوست دارم بقیه اش رو ببینم
این انیمه واقعا محشره
http://animelist3.blue/?s=kuroko
سالهاس که درگیر کوروکو نو بسکت ام ! 🤣پیشنهاد میکنم مانگاش هم بخونید ! یه سری جزییات تو انیمه نیست ! من میخوام تو بلاگم کارهای ترجمه ی خودم و فایل های دانلودیش رو بذارم دوست داشتید سر بزنید 😊😉
اگه گذاشتید حتما بهم بگید.
چند تا موندگارترین کراش های انیمه ایم از این انیمه ان !
سینماییش رو با کیفیت عالی زیرنویس کردم می تونید تو بلاگم ببینید 
بقیه ی قسمتهای اضافی اش هم آماده اس و به زودی میذارمشون ^^
این انیمه فراموش نشدنیه ! 
:) آریگاتو 
بله ..
 واقعا

سلام . من از کدوم سایت میتونم انیمه بسکتبال کورونو رو دانلود کنم با دوبله؟ چون توی گوگل سرچ کردم هم زیر نویسه هم دانلود نمیشه 

سلام . انشالله منظورتون از دوبله انگلیسیه دیگه ؟

سلام انمیشن کوروکو به جز سه فصلش که کامل تموم شده فیلم سینمایی هم ازش پخش شده چنتا هست

*انیمه 

بله ، OVA هم داره

من دیوونه ی کیسه و اکاشی و کوروکو و اوومینه ام از کل کل های کاگامی و ائومینه همخیلی خوشم میاد  قسمت ۷۵.۵هم قشنگه شکست اکاشی هم در مقابل سیرین واقعا غم انگیز بود میگف پس شکست اینطوریه اشکمو دراورد کلااااااااا فوق العادس

همه شون عالین. من موراساکیبارا رو هم خیییلی دوست دوست دارم.
اخ ... چقدر اون موقع و وقتی آئومینه اشکش در اومد زار زدم .

ایا این برنامه ادامه دار است

 

فعلا که نه

سلام 

من تازه این انیمه رو دیدم واقعا خیلی عالیه شخصیتاش باحالن 

شماهم این انیمه رو دوست دارین؟

سلام^^
این انیمه اینقدر منو جذب کرد که به خاطرش دو ترم بسکتبال رفتم :) بعله ... در این حد

بخشید شما تو تلگرام کانالی ندارید؟؟

خیر

عالی بود من دیووووونه ی آکاشی و آءو مینه ام 

:)

واقعا این انیمه خیلی جذب کنندس منم تازه بسکتبال رو شروع کردم راستی ببخشید شما که گفتید دو ترم بسکتبال رفتید ادامه دادید یا ولش کردید اگه ناراحت نمیشید جواب منو بدید .  صداگذار آکاشی واقعا خیلی صداگذار عالی من به سلیقه شما واقعا آفرین میگم

^^
به خاطر آسیب دیدگی تاندون نتونستم ادامه بدم

ببخشید کی فصل 4 میاد ؟

هنوز ادامه این انیمه تائید نشده.

این انیمه فوق العادن پیشنهاد میکنم اونایی که ندیدن ببینید

اولا که این انیمه به شدت مزخرفه هیچ جذابیتی هم نداره ولی به نظرم انیمه ی هایکیو خیلیییی باحاله بعدشم ژانر این انیمه رو اشتباه نوشتین اگه دقت کرده باشین یخورده عاشقانه هم هست البته میشه یائویی چون کیسه عاشق کوروکو است البته همه ی نسل معجزه عاشقشن ولی اگه واقعا اینو نفهمیده باشین براتون متاسفم

ژانر انیمه ها از روی سایت رسمیشون نوشته میشه. وقتی خود نویسنده ژانر رو مشخص کرده و یائویی جزوشون نیست شما ...
برای چی وقت میزارم و جواب این کامنتا رو میدم آخه؟
لطفا اگر به انیمه ای علاقه ندارید، زیر پستش کامنت نذارید، تا نه وقت من گرفته بشه نه خودتون.

اتفاقا انیمه ی فوق العاده ای هست، درسته هرکس یه سلیقه ای داره 

ولی دیگه مزخرف نیست بنظر من انیمه ورزشی عالی هست

:)

سلام من خیلی وقته دارم این انمیشن کوروکو رو میبینم من عاشق کوروکو و اکاشی کیسه هستم راستی چجوری بقیه سینمایی کوروکو رو پیدا کنم ؟ اکاشی کوروکو و میخواستن برادر باشن خیلی باحال میشد 😎😎😣😣😣😣

https://anime-list8.pw/
از این سایت دانلود کنید


سلام چی میشه فصل چهارم ادامه بدن میشه اگه ادامه انمیشن رو فهمیدیم خبر بدین😣😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خودم خیلی منتظرشم! اگ بیاید حتما

واقعااین انمیشن مهشره 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕من همه نسل معجزه خوشم میاد ولی از همه بیشتر کوروکوو اکاشی من از اونجایی خوشم میاد که میگه توچشام نگاه نکن این یه دستوره 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

آکاشی واقعا برام جزو یکی از نمادین ترین کاراکترها شد! تغیر و تبدیلی که این کاراکتر داشت واقعا زیباست.
از نسل معجزه آئومینه رو هم خیلی دوست. و کیسه ... ^^

کی فصل چهارمش درست میکنن باید چکار کنیم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

همچنان زار میزنیم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من طرفدار آکاشی سیجورو هستم. همه چیز رو راجبش میدونم ولی 

دوست داشتم راجب گذشته کوروکو بدونم اما متاسفانه شما چیزی راجب

گذشتش ننوشتین

 

گذشته اش که توی انیمه نشون داده شده!
البته من مانگاشو نخوندم
چیزی از گذشته اش هست که انیمه نگفته؟

من همسر اکاشی هستم

ناروهودووو

تو شبکه امید گذاشتش . بدک نبود.

آخ نه... تو رو خدا فارسی نبینیدش

من عاشق اکاشی و کوروکو و ریوتا و موراساکی بارا و تاتسویا و کاگامی میدوریما هستم 

از مومویی ساتسوکی خیلی بدم میاد خیلی زشته 

مومو چان!
کاواییه ک... البته هرکی نظری داره

به نظر من این نیمه فوق العادسسسسسسسسسسسسسسسس

هرکی ندیدتش از دست دادتش . 

من به شخصه از کاگامی بدم میاد(نمیدونم چرا :/ ) ولی عاشق اکاشی(هر 

دوتاشون*) ، دایکی و اتسوشی ام 

و ریوتا و شینتارو رو به عنوان بچه هام میبینم:)))))

و ... هیچ حس خاصی به کروکو ندارم :/؟؟!

برای من واقعا بهترین انیمه ورزشی ایه ک دیدم
عالییییه
😁 اکاشی، آئومینه، کیسه و موراساکیبارا عشقن برا من><
اخی... منم حس خاصی نسبت ب کوروکو ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan