I ❤ Anime

معرفی انیمه One Piece



انیمه وان پیس (One piece)یک انیمه در حال پخش با ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویانه هست . این انیمه در مورد دزدان دریایی ، گنج ها و میوه های شیطانی هست.مانکی. دی . لوفی (Monkey.D.Luffy) که کاراکتر اصلی این انیمه است در آرزوی پیدا کردن بزرگترین گنج دنیا یعنی "وان پیس" و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی است . لوفی یک آدم معمولی نیست! لوفی میتواند مانند پلاستیک کِش بیاید! زیرا یوفی یکی از میوه های ممنوعه شیطانی یعنی میوه پلاستیکی را خورده.
این انیمه پرطرفدار از روی مانگایی با همین نام ، به نویسندگی " ائیچیرو اودا" ساخته شده است.ساخت این انیمه از سال 1999 شروع و تا کنون ادامه داشته و ادامه خواهد داشت! مانگای وان پیس یکی از 3 مانگای پر فروش مجله ی شونن جامپ است.این انیمه
قرار است تبدیل به انیمه ای با 1000 قسمت شود!
پیشنهاد میکنم حتما این انیمه رو ببینید ^_^

از نظر من انیمه خیلی بیخودیه من که بدم اومد از انیمش
من ک همین امروز دیدم قسمت یکش رو ...خییییییییلی با حال بود
مخصوصا اونجاش ک لوفی دستاش رو کش میورود.....:))
نسبت ب عکسش احساس خوبی ندارم...
اما ممکنه دوسش داشته باشم!
:|
من ک خوشم اومد:دی
آلان انلاینی؟

آره....
http://s6.picofile.com/file/8211005884/monster.rar.html
اولین ادیتم!!!
ایول...خوب ادیت میکنی^_^
کسی نیست؟
من برم خونمون؟
:|
عه...
تو ک هستی؟

پ ن پ
هیسوکاست:دی
اینقدر از پوکر فیس استفاده کردی که تو مخم قیافت شبیه پوکر فیس شده!!!:دی
:|
خخخخخخخخخ:دی
مقسی ممنون...
تازه تو یکیش یه سوتی بد دارم...
کاش نفهمه!
چ سوتی ای؟
خو اگ بگم ک میفهمی...
و از اونجایی ک شکنجه گری ممکنه بری لو بدی...:دی
پس اگ میخای خودت پیداش کن...!
والا!
خوب... تو صفحه 19...
ببین چیز زایه ای وجود داره یا ن!
جیک جیک؟
امروز خانوم برندگی رو دیدم..و
کل غلط املایی هایی ک تو تابستون نوشتم مخصوصا کلمه زایه و عایا و مچکر هی جلو چشمم رژه میرفتن...
اگ خانوم برندگی لیست چت های منو داشت منو می خورد!
از بس غلط املایی دارم:|
:دی
گزینه ی خوبی بود...اگر نیاز شد لو خواهم داد:دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
:|
جیک جیک سوتیه؟
:|
من کاملا ب عقلت شک کردم *****...
اصلا ی وضعی...
حالا ک نفمیدی زایه نی...
بی خیال!
:| خب چ سوتی ای داره؟
عاقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خو یعنی چی خو؟
اصلا دوس دارم غلط املایی داشته باشم!!!p-:
انی پرابلمز؟
نه...
انی پرابلمنز؟
:دی
عکس جدیدت خعلی باحاله!
آریگاتو سوزومه ساما^_^
اون پایین ک آقاهه میگه میمیره...
یه آرم بود بین صورت و لباس آقاهه...
چند تا از خط های لباس آقاهه پاک شد...
خودم احساس میکنم کله اش آویزونه...
اما دیگ ب تو این احساس دست نداده...
پس زایه نی!:دی
اصلا زایه نیست! چون من اصلا نفهمیدم داری کجا رو میگی :دی
من هوز موندم...
کجای جیک جیک سونیه آخه؟:|
خو جوجه جیک جیک میکنه خو!:دی
چرا گفتی جیک جیک سوتیه؟:دی
گفتم شاید جوجه های اونا ی صدای دیگه از خودشون در میارند:دی
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای:/
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای:|
مثلا گربه هاشون میو میو نمی کنن؟
یا ...
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!
خو جوجه جیک جیک می کنه...
و اینکه صوت ها هم ترجمه میشن!
:|
تو بلاگت دیوار داری سرم رو بکوبم توش؟:|
اوووووومممم؟!؟! اگه سرت رو به کوبونی توی صفحه ی مانیتور نقش همون دیوار رو اجرا میکنه:دی
دارم شوخی میکنم:))
صفحه نوزده....
گوشه سمت راست صفحه
عکس یه آقاهه و کشیده که آقاهه داره میگه: اینجوری میمیره!
به نظرت لباس اون آقاهه مشکلی داره؟
منظورم هم از آقاهه اون یارویی که اومده تیراندازی رو یاد بگیره و تاحالا با تفنگ کار نکرده...
افتاد؟

آهاااااااااااااااااااااااااا....اوکی
نه
نفهمیدم:|
خوب خوبه ک نفهمیدی...
نشون میده دیگران هم نخواهند فهمید:دی
هه...عجب نتیجه گیری ای!:دی
چقدر طولانیه...
اما ارزش داره :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan