I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری سوم)

خب امروز براتون سری سوم تصاویر نوشته دار انیمه رو میزارم به همراه ترجمه^_^ امیدوارم خوشتون بیاد دوستان ^_^

 


اگه به داشتن حسی تظاهر کنی ، اون حس تصادفا به واقعیت مبدل میشه.

 




منِ واقعی در این دنیای مغرور وجود نداره.

 

 

 



من از اینکه تو رو ماله خودم کنم و تو کسه دیگه ای رو انتخاب کنی خسته ام. بعضی اوقات از خودم میپرسم آیا من به اندازه کافی خوب نیستم.



اگه که یک داستان بنویسی که من شخصیت اصلیش باشم مطمئن باش که تبدیل به یک تراژدی میشه.

 

 

هیچ وقت به زندگیت مثل یک چیز بی ارزش نگاه نکن. هیچ وقت کسانی که دوست داشتی رو فراموش نکن.

 

 

 

تنها ترین مردم ، مهربون ترین اونهاند.

غمگین ترین مردم، درخشنده ترین لبخند ها رو دارند.

آسیب دیده ترین مردم، شجاع ترین اونهاند.

همه به خاطر اینه که اونها دوست ندارند که کسی در راهی که اونها زجر کشیدند، زجر بکشند.


شاید ما ترسیده باشیم اما این چیزیه که ما رو قوی تر میکنه.

 


اشک ها مانند قلب ، وقتی که لب ها نمیتوانند سخن بگویند ، رنج های تو را توصیف میکنند.

 

 

متاسفم، وقتی چیزی از دست میره دیگه نمیشه بدستش اورد.

 

 

 

برام مهم نیست، قلب من همیشه برای توست و من تا روزی که دوباره ببینمت خواهم جنگید.

 

 

یادت باشه ، یکی بزنی یکی میخوری

میدونی من خیلی قوی ام

 


چه چیزی میتونه افسرده کننده تر از به سادگی زندگی کردن در روز های پشت سر هم باشه؟

 

 

 

 

دوستی یک وابستگی عاطفیه

که والاتر از ظاهر فیزیکیه.

 


حتی یک سرباز هم میتونه شاه رو زمین بزنه.

 


بدترین بخش قوی بودن اینه که هیچ کس ازت نمیپرسه که حالت خوبه.


 


 

در دقیقه ای که خواستی تسلیم بشی، دلایلی که اینهمه مدت دووم اوردی رو به یاد بیار.

اینا خعلی خوشگلن!!!
خعلی!!!
^_^
اوهوم....سری چهارشون هم آماده ست...
وبت رو ب آرا چان هم بدم؟
خودم میگم:دی
عالی بود
ممنون گلم^_^
قالب جدیدت خوشگله:-P
شیرینیییییش؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون...دیگه واسه قالب هم باید شیرینی بدم:|
قالب جدید مبارک!!!
^_^
آریگاتو سوزومه ساما^_^
ما نیز عینکی شدیم!!!
خعلی وحشتناکه!!!:((
شقایق اینقدر بهم خندید!!!
تو دور بینی یا نزدیک بین؟
خخخخخ....اصلا نمیتونم با عینک تصورت کنم
من هیچ کدوم
آستیگماتم....:دی
سری 4 رو کی میزاری؟
روزی روزگاری در زمان های خیلی دور......
:دی
خخخخ
شوخی کردم:سی
coming soon
نهار ما چی شد؟
نهار من و اعظم؟
اممممم....لالالا
امروز عجب هوای خوبیه !!!!
خب من چون خیلی از شیرینی خوشم نمیاد ترشک لطفاااااااا...
با تشکر...:-!
:|
دسر با چ طعمی دوست دارید؟؟!!؟؟!!!:دی
از دسر خوشم نمیاد پیشنهاد بعدی؟؟؟؟؟
:| من دیگه نظری ندارم....
خوبه شام مهمون کنی...
نهههههههههههههههههههههههه.....

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
غش نکنی خونت بیفته گردن منوووووووو...
**** ** **** ********
نگران نباش
:دی
:-P حالا ترشک من کو؟؟؟؟؟؟؟؟
من کی در مورد ترشک حرف زدم:دی
من ک نبودم:دی
عالی بودن همشون^____^
ممنون^_&
ترشککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
نمیییییییییییییییییدممممممممممممممممممممممم
یعنی حدودا مثل اوانگوتان میشم!
حالا اول مهر میبیبنیم!:((
چیزی فرا تر... :|
نچ نچ نچ...
عوض اینکه ب من امید بده میزنه نا امیدم میکنه...
اگ شماره چشمام رفت بالا تقصیر توعه!:((
چون دیگ نمی زنمش...-_-
:|
ب من چ...خب ب من هم عینک نمیاد!
حالا لا اقل من مث اورانگوتان میشم...
تو ک دیگ اگوانا رو شاخشه:دی
:|
آدرس پارک انیمرو گم کردم :((
برام نظر بده و بنویس
اوکی
عالییییی
^_________^

اگه به داشتن حسی تظاهر کنی...اون حس تصادفا ب واقعیت مبدل میشه

LIKE

من واقعی در این دنیای مغرور وجود نداره...

LIKE

دوستی یه وابستگی عاطفیه ک والاتر از ظاهر فیزیکیه...

LIKE

در دقیقه ای ک خواستی تسلیم بشی دلایلی ک اینهمه مدت دووم آوردی رو ب یاد بیار...

LIKE

اخری رو از همه شون بیشتر دوست دارم
نوشته های تصاویر 2 و4و9و14 نسبت به بقیه خیلی بهترن 
با بعضی از نوشته های عکس ها هم مخالفم
^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan