I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری دوم)

خب...این هم سری دوم تصاویر نوشته دار انیمه ای با ترجمه^_&امیدوارم خوشتون بیاد...نظر یادتون نره دوستان^_^

 


وقتی میگم که این به من آسیب نمیزنه یعنی که میتونم تحملش کنم.




بعضی اوقات ما نیاز داریم که کسی ما رو قبول کنه و عاشقمون باشه. بعد، ما یاد میگیریم که به درون چشم های اون شخص نگاه کنیم و خودمون رو دوست داشته باشیم.



من احمق نیستم ، من فقط انقدر تنبلم که بهت نشون بدم چقدر باهوش هستم.

 


فراموش کردن مثل یک زخم.یک زخم شاید درمان بشه اما یک جای زخم از خودش باقی میزاره.

 

 

ببخشید دیر کردم، من در جاده زندگی گم شدم.

 


اگه ممکنه که شخصی توسط دیگری آسیب ببینه، پس ممکن هم هست که شخصی توسط دیگری درمان بشه.

 


تو به خاطر رفیقات نمیمیری.تو براشون زندگی میکنی.

 

 

کسی نمیتونه جایگزین شخص دیگه ای بشه.

 


هر طور که دوست داری در مورد مردم قضاوت نکن.

 


وقتی که تو به کسی آسیب میزنی، حتی برای یک لحظه، اون درد ممکنه برای همیشه در قلب اونها باقی بمونه.

 

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه دوستان^_^
بسیار زیبا بووووود....
ممنون^_^
خیییییییییییییییییلی خوشگل اند!!! 
این هارو همون انیمه والپیپر سرچ میکنی؟
نوچ:دی
لالالا لالالا....
باید انیمه تکست والپیپر بزنی....
^_^ عالی بودن 
ممنون آریسیا جان^_^
قبول کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه بر میگردم...
هورا!
کی؟دابلیو پی؟بابا ایول
دمش، دمت، دمم (:دی) گرم.......!
خخخخخخخخخخخخخخخ
خوشمان آمد...
بسی خوشحالیم!
حالا چرا خوشحال؟:|
برای باز شدن پروفم!!:|
هنوز ک بسته است:|
ب من چ!
من اونموقع برای اینکه گفت بازش می کنه خوشحال بودم...:|
الان دیگ خوشحال نیستم:|
:|بالاخره باز شد یا نه؟
آخری رو من خیلی خوشم اومد
خوش حالم که خوشت اومده آرا چان^_^
بسیار عالی فقط حرفی که اورکی هوتارو گفته بود بهتره به جاى کلمه دیوونه کلمه احمق رو تو ترجمه به کار ببرین :)
چشم ^_^ تغیرش میدم
عکس نوشته ها عالی هستن ممنون
ممنون
عالی بود . خیلی ممنون. فقط کسی میدونه اونجا که میگه "من احمق نیستم ، فقط..." مال چه انیمه ایه؟ خیلی عکسشو دیدم ولی اسمشو نمیدونم .
ممنون . انیمه هیوکا Hyouka

من احمق نیستم...فقط واسه این ک بهت نشون بدم واقعا چقدر باهوشم ، زیادی تنبلم!!!

LIKE


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

سلام اسم انیمه سومیه چیه

سلام. هیوکا

خیلیییی خوب 

تشکر بابت کامنت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan