I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری اول)

در این پست براتون چند تا تصویر از انیمه ها مختلف گذاشتم که جمله ای هم روشون نوشته شده. ترجمه هم کردمشون^_^امیدوارم خوشتون بیاد^_*



آن هنگام که زندگی سخت تر میشود، تو قوی تر شو.



وقتی کسی رو ملاقات میکنی ، هرگز اونو کاملا فراموش نمیکنی


 


عذر خواهی پذیرفته شد

اعتماد پذیرفته نشد



پدترین قسمت ناراحت بودن، اینه که حتی نمیدونی چی خوشحالت میکنه.



اینکه ببینی مردم تغیر میکنند رنج آور نیست، اینکه یادت بیاد که اونها چه کسانی بودند رنج آوره.



این خیلی ناراحت کننده است که وقتی خیلی رنج میکشی آخرش میگی"من عادت کردم"



این خیلی سخته که تظاهر کنی عاشق کسی هستی که دوسش نداری اما چیزی که سختره اینه که تظاهر کنی عاشق کسی نیستی اما واقعا عاشقشی.




جنگیدن برای چیزی بهتر از رندگی کردن برای هیچ چیزه.



حتی اگه این دردناکه، حتی اگه تاریکی در وجود منه، در اعماق قلبم نور ها، درخشان باقی خواهند ماند.



*سری دوم این تصاویر هم آماده ست.اگه خوشتون اومد بگید تا بزارم...*

Kheiliiiiiiiiiii ziiiiiiiiiiiiba booooooood
^_^
حتما بذارید 
عالی بودن مخصوصا اولی
باشه حتما...ممنون که نظرتو گفتی دوست عزیز^_^
بسی زیبا و جذاب!^_^


چه قدر دابلیو پی بی رحمه!!!
(البته منم بودم بی رحم میشدم!)
دیگه کاریش نمیشه کرد...خیلی اعصایش خورده...
وان ثینگ اور!!!
یور رایت...
کی مزاری/
برم یا ن؟
گذاشتم...
خو من رفتم!!!
هو گود نون!
گذاشتم...
دیدم...
دارم عکستو درست می کنم...
اوکی...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
برای نشون دادن تکرار باید از ساعت استفاده بشه...
چرا؟
چون در مورد زندگی و زمانت داری صحبت می کنی!
هنوز جای کار داره...
اگ از کلیت راضی هستی بگو...
اگ نیستی بگو تغییر بدم!
***************************
(برا جواب دادن لینک رو ببند!)
سوزومه ساما...اون طرزی که من عکس رو درست کردم یک سبک معروفه که در همه جا هم رایجه...سرچ کنEat.lift.music.sleep.repeat text wallpaper
وقتی هم ک گفتم ماله خودت رو بساز...یعنی کارهایی که خودت انجام میدی رو بزار توی عکس و بهم بده...اوکی؟
چ جذاب...
من همین نمونه رو جای دیگ هم دیده بودم...

کجااااا؟؟؟میگم که این نوع عکس درست کردن خیلی رایجه...
http://orig15.deviantart.net/6e5c/f/2013/182/0/f/kaonashi0_by_duchessgummybuns-d6bls6i.png

این کیه؟
این نوفیس توی انیمه شهر اشباح...چطور؟
همه عالی بودن ولی من از سومی خیلی خوشم اومد
خیلی خوب بود ولى متوجه معنی حرف میکاییل نشدم یعنى چی عذرخواهى پذیرفته شد اعتماد  پذیرفته نشد؟ 0_0
به طور مثال من کار بدی در حق دوستم میکنم مثلا یکی از رازهاشو فاش میکنم.اون از من ناراحت میشه و من هم ازش عذر خواهی میکنم . اون فرد شاید عذر خواهی منو بپذیره اما دیگه شاید نتونه بهم اعتماد کنه...اوکی؟
اهان فهمیدم ممنون
اوکی
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییی بود......از اخرین اسرافیل یشتر بزار
قابلی نداشت ^^
چشم حتما میگردم 😊
سلام اسم این انیمه چیه؟؟
سلام منظورتون کدوم عکسه؟
سلام اسم این انیمه چیه؟؟
سلام من تازه با انیمه ها آشنا شدم ..و از طریق پیگیر بودن کار خواننده های کره ای شروع به دیدن انیمه کردم.. تا الان انیمه های توکیو غول و نماینده کلاس ما پیشخدمته و عاشقان شیطانی و شوالیه خوناشام و زمان طلایی رو دیدم.. و کارکترای موردعلاقه ام زرو و کانکی هستن.. راستش میخوام کمپانی هارو و صدا پیشه ها و کارگردانای معروف انیمه ساز و بهترین انیمه ها رو بشناسم.. چهارده سالم تموم شده و حدودا سه تا حدود چهار ماه هست که شروع به دیدن انیمه کردم.. میشه بازم بهترینشون رو بهم معرفی کنید؟
سلام . به دنیای ما اوتاکو ها و طرفداران انیمه ای خوش اومدی ^^
باشه ... همین امروز براتون یه پست میزارم تا چیزایی که خواستی رو بهت معرفی کنم .... ^^
جواب اون سوالی که در مورد کیریشیما ایاتو پرسیدم رو میشه تو این نظر بهم بگی؟ اونو پیدا نکردم 
http://viva-avalanche.blog.ir/1395/03/13/مانگا-ریدر-فارسی-Persian-Manga-Reader

بدترین قسمت ناراحتی اینه ک حتی نمیدونی چی خوشحالت میکنی...(تازه خیلی بدترم میشه وقتی میفهمی فقط محکومی ب این ک فراموشش کنی...واین اتفاق هرگز نمیوفته...)

LIKE

این ک ببینی مردم تغییر میکنن رنج آور نیس..این ک یادت بیاد اونا چ کسایی بودن رنج آوره...

LIKE

ولی من عادت کردم...

LIKE

حتی اگه این دردناکه و تاریکی در وجود منه..دراعماق قلبم نورها باقی خواهند موند...

LIKE

چون جنگیدن(وحتی مردن...!) برای چیزی ، بهتر از زندگی کردن برای هیچ چیزه...

LIKE

:)
فقط اولی باز میشه
هونتو دس کا ؟
من الان با دو تا سیستم امتحان کردم همه شون باز شدن

سلام 

ببخشید برای من عکس ها باز نمیشه چیکار باید انجام بدم ؟؟؟ 

فقط متن ها برام میاد 

سلام لینک عکسا خراب شدن!
بهشون رسیدگی میکنم

سلام 

ببخشید برای من عکس ها باز نمیشه چیکار باید انجام بدم ؟؟؟ 

فقط متن ها برام میاد 

سلام
لینک عکسا دوباره خراب شدن. باید دوباره آپلودشون کنم.
در اولین فرصت اینکارو انجام میدم

عالییییییییی بووود ^-^

:) تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan