I ❤ Anime

جنسیس یا سفیروث؟

این هم یک نظر سنجی دیگه بین دو کاراکتر معروف فاینال فانتزی، یعنی جنسیس و سفیروث.شما کدوم رو بیشتر دوست دارید؟لطفا بدون توهین نظرتون رو بگید^_&


جنسیس                                  سفیروث

فقط جنـــــــــــســـــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــس^_^
بهترین کاراکتر فاینال فانتزیه(به نظر من)
چیییییی چطوری تونستی یکی رو انتخاب کنی من نمیتونم هر دوتاشون محشرن 
من با جنسیس بیشتر ارتباط تونستم بر قرار کنم...سفیروث از اون رفیقاییه که همیشه باهات در جنگه اما رشته دوستیش خیلی قویه... من عاشق هر جفتشونم و هر دوشون هم کاملا متفاوت اند اما خب دیگه
بزار کار رو برات راحت کنم...کلت رو بکوبون توی دیوار...بعد اگه به احتمال 40% زنده موندی میتونم بهت پیشنهاد دیگه ای بدم...البته جنس دیوار و سرعت حرکت به سمت دیوار هم درصد زنده موندن رو کاهش میده....هر چی بالا تر ، درصد پایین تر...به قوله خانوم ریاحی رابطه معکوس...خخخخخخ
خب کلمو کوبوندم تو دیوار و زنده موندم بعدش چیکار کنم
اممممممممممممم...به قول سوزومه روی یک کاغذ خصوصیات خوب و بد هر کدوم رو بنویس بعد انتخاب کن:|
http://s2.img7.ir/IYjyf.gif

اخر نمیتونم یکی رو انتخاب کنم
یا زک بزرگوار....!
کفتم کلت رو بکوب تو دیوار اما دیگه نه در این حد:|
تلاش کن....بالاخره یکشون رو میتونی انتخاب کنی^_^:دی
این یا زک بزرگوار رو کی انداخت تو دهنت تازه از دست دمتون گرم و نعنایی راحت شدم 
این رو کسی ننداخت تو دهنم...خودم ساختمش
از این به بعد هم تکیه کلامم برای تهدید میشه این:اسمتو توی دث نوت مینویسم هاااااا:دی
عجبا غلط کردم این مطلبو گزاشتم بعدشم تو مگه داریش ها
چیو؟منظورت دث نوته؟؟؟نه ندارم اما فوق العاده دلم میخواد ببینمش:دی
جنسیس ... تیپ شخصیتیشم خیلی دوست دارم
جنسیس عاااالیه ! توی لیست تمام کاراکترهای مورد علاقه ام جنسیس نفر اوله! فوووق العاده اس
انووو اتووو سونوووو واکارانایییییییی زن زن واکاراناایییی دوشیوووو
میدووونم ک خییییلی سخته واسه خودمم همینطوره رینکا چان ... 
بکومو اوناجی دس
اگه جنسیس رو میشناختم حتما انتخابش می کردم . اما بیشتر سفیروث رو دوس دارم بهترین کارکتر بود 

جنسیس *^*
البت بطور کلی از فاینال فانتزی از لایتنینگو کاداج و یکمم کلود خوشم میاد |:
++گرچه من فاینال فانتزیو کامل ندیدمو لایتنینگم تو چندتا ویدیو دیدم =)))
از بین لیست تمام کاراکترای انیمه ایم اگه بگند کی رو بیشتر دوست داری میگم جنسیس !

سیفروث
مرسی که رای دادی
خواهش میکنم انیکی رایان 
^^
عشق فقط وینسنت ولنتاین و سفیروث

!
وینسنت هم عشقه
جنسیس بهترینه من از اون بهتر پیدا نمیکنم تو جنگش با سفیروث بهم ثابت شد
XD
یس

سفیروث 

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

سفیروث

تشکر بابت شرکت در نظرسنجی

سفیروت وجنسیس خیلی قشنگ هستند اما جنسیس یک درصد بهتر از سفیروت است چون کاراش قشنگ تر از سفیروت  است

شخصیت های سفیروث و جنسیس علاوه بر شباهت بی همتاشون دارای اختلافات بزرگی هستند که کار را برای ما سخت میکنه اما انتخاب من مثل همیشه سفیروث هستش چون شخصیت اون بر خلاف چیزی که نشان میداد منزوی تنها غمگین و دوستدار خانواده بود . درون گرایی سفیروث مانع از بروز علاقه اش نسبت به کلود و زاک میشد اما آنها رو بسیار دوست میداشت و از کنار آنها بودن لذت میبرد که همین علاقه باعث شد تا سفیروث در اوج خشم و شکست خود نتواند آسیبی به آنها وارد کند
سفیروث خیلی خیلی دوستدار خانواده بود! کرایسس کور قشنگ اشک من رو در میوورد وقتی سف نگران زک میشد یا میومد به کمکش! جنیسیس و انجیل واقعا براش مثل خانواده بودن... همچنان لعنت میفرستم به هوجو
در ادامه توضیحاتم خواستم بگم که سفیروت خودش شخصیتی نابودگر و ضد قهرمان نداشت بلکه قبل از اتفاقاتی که برایش افتاد قهرمان و اسطوره بود دروغ اطرافیان، خیانت مردم ، داستان هایی که رافوس در کودکی برای سفیروث میگفت همه باعث ویران سفیروث شد . حالا شاید براتون سوال باشه چرا سفیروث که انقدر عاشق دوستانش بود دشمن کلود شد دلیلش اینه که بعد از مرگ زاک توسط شیندرا کلود فراموشی میگیره و بعد دوباره به شیندرا برمیگرده سفیروث در این مدت توی جریان زندگی بود و مرگ زاک رو دید توقع داشت کلود انتقام بگیره ولی اون به شیندرا بازگشت سفیروث نمیدونست که اون فراموشی گرفته و اون رو خاءن تلقی کرد
فراموشی کلود و ادامه به زندگی سفیروث در لایف استریم رو میدونستم، اما نمیدونستم انتظار داشته از کلود که انتقام بگیره!

کلود مگه وقتی فراموشی گرفت و به میدگار برگشت عضو آوالانچ که یه گروه ضد شینرا بود نشد؟ اتفاقا کلود بعد از برگشتنش از شینرا کنار کشید! حتی توی فرزندان ظهور هم درخواست مستقیم روفوس که بهش گفت به شینرا برگرده رو رد کرد!
البته اطلاعات من کامل نیست. شاید چیزی رو نمیدونم که شما میدونید.

سفیروت یه قهرمان بود چرا نمیتونیم وجه زیبای اون رو به یاد بیاریم وقتی با دشمن ها میجنگید و مردم رو نجات میداد در مقاله مربوطه به نظرات سفیروت گفته شده : من دو بار شکستم اول زمانی که فهمیدم از درون خالی و ویرانگرم و دومین بار زمانی که دوستانم پذیرفتن که من از درون خالی و ویرانگرم در حالی که مرا قبل از هبوط ام نظاره کردند چطور میتوانستم خودم بمانم وقتی حتی از شناخت خودم عاجز بودم آری من یک هیولام یک نابودگرم سلاحی که مردمانم بر ضد خودشان استفاده کردند من سفیروثم .... برا همینم هست که انتخاب من همیشه سفیروثه
کانسپت villainized شدن یا همون ضد قهرمان شدن یک شخص که خودش قبلا قهرمان بوده دقیقا اتفاقی بود که برای سفیروث افتاد.
وقتی فهمید که حاصل یه آزمایشه واقعا موجودیت و چستی خودش رو زیر سوال کشید! از طرفی هم بقیه این دید و انتظار رو ازش داشتند که بد بشه...
تازه یه چیز جالب راجب پایان داستان کلود و سفیروث بگم کلود موفق میشه جنووا رو بکشه و سفیروث تنها موروث جنوا برای حیات زمینه بعد از شکست جنوا سفیروت همان گونه که در بازی بعد از شکست به کراکتر های جنگی اضافه میشه در داستان هم هدف نابودی جهان را کنار گذاشته و به یاد گذشته به کلود متحد میشود و دوباره خانواده ای از تبار قهرمانان شکل میگیرد ...و من سفیروث را برمیگزینم سفیروثی ها جیغ دست هورا
داستانشون که هنوز ادامه داره!
فاینال فانتزی هفت ریمیک قشنگ اومد یه تایم لاین جدید به داستان اضافه کرد و فرصتی برای تغیر پایان کرایسس کور و فرزندان ظهور بوجود اورد! هنوز داستانشون به پایان نرسیده که بشه تصمیم گرفت ایا با هم متحد میشن یا نه! نمیدونم این موضوعی که شما گفتید مربوط به کدوم قسمته اما من هم دلم میخواد کلود و سف هر دو به نقطه اتحاد برسن چون اهدافشون گرچه از بیرون وجهه متفاوتی داره، اما از درون یکیه! هر جفتشون به صطلاح سیاه زمین میجنگن. سفیروث این اعتقاد رو داره که نسل انسان به خاطر استفاده بیش از حد از ماکو و نابود کردن زمین لایق ادامه حیات نیست و زمین باید به صاحبان اصلیش که همون Ancient ها هستن برگرده که نژاد آریث هستن، کلود هم با شینرا و سیاست ها و زیاده روی هاش مشکل داره اما فقط با شینرا مبارزه میکنه و تمام جمعیت کره زمین رو نمیخواد نابود کنه.
اگه این دو تا متحد بشن نه شینرایی میتونه جلوشونو بگیره نه ووتای! اما خب سفیروث متریای سیاه رو میخواد برای نابودی سیاره که کلود میتونه احظار کنه... برای همین صلح و اتحاد بینشون تا وقتی که اهدافشون از بطن یکی نشه دور از انتظار و احتمال خواهد بود.
سفیروث عالیه پر قدرت و خوش تیپ ، خشن و وفادار البته جنسیس رو هم دوس دارم ولی قدرتی که یک قهرمان دارد که ژنرال هم بوده بیشتر از یک سرباز درجه یکه مگه نه ؟ من میگم سفیروث
خیلی خوب توصیفش کردی
دقیقا همینه ^^

به نظر من سیفروث چون. شخصیت بسیار ارومی داره ولی هم قدرت منده و دنبال انتقام 

^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan