I ❤ Anime

آکابانه یا ناگیسا؟

خب،این هم یک نظر سنجی انیمه ای دیگه.شما آکابانه کاروما رو بیشتر دوست دارید یا ناگیسا شیوتا؟

لطفا نظرتون رو بهم بگید.

    ناگیسا                                              آکابانه

من که خودم میگم ناگیسا...شما چطور؟
اکابانه  میگم تو این مدل وبلاگ ها اطلاعاتو ثبت نمیکنه ؟ اخه من هردوتاش مجبورم دوباره اسم و وبلاگ بزنم -_-
والا واسه کاربرایی که عضو هستند مثله خودم کلا رو حالت ذخیره ست ولی واسه کسایی که عضو نیستند نمیدونم ... فکر نکنم اطلاعاتو ذخیره کنه
با اکابانه بیشتر حال میکنم
ولی ناگیسا هم بد نیست
آکابانه مثله خودت و خودم از اون حالت شیطانی های مردم آزاری خفن داره شدید :دی
هر دو خوبن ولی اکابانه بهتره😅
آکابانه عالیییییه!
جیییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغ کارما کارما فقطططططططططططط کارما آکابانههههههههههه *0*
اوهوع! کلاس ترور دیدی؟ ایول
آری آری آکابانه عالیهXD
اکابانه خیلی خوشم میاد ازش :-)
عالیه ...
سلام 
ناگیسا دختره یا پسر؟؟؟
سلام
پسر
کارما-چان عشقه عشق
^^
لایک
 ناگیسا رو دوست دارم ولی کارما باحالتره
کارما خیلی خفنه
هر دوشونو خیلی دوست دارم ولی بازم کارما
تشکر بابت رای
ناگیسا خیلی شیرینه
Yup

اکابانه خیلی باحاله خیلیم خفنه من که عاشقهشم اخه بامزه اس

^^
احساس میکنم اگه جلوی خودش بهش بگی بامزه تنها با نگاهش میکشتت ولی اوکیXD

فقططط نااگیسااااااااا عشقمه جونمه میمیرم واسش

اکابانه

فقط چون دی ماهیه و عین خودم ازار دارهXD

XD

ناگیسا عشقه عشق   اکابانه هم باحاله یه جورایی به هم میان ولی من که میگم ناگیسا

تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

فقط و فقط کارما آکابانه روانیشم خفن و عصبی و خوبب

Just Karma for ever

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan